Thursday, September 22, 2011

jamuan perdana?






hai guys.. today is thursday.. yeah..ada jamuan raya... aku g tapak jamuan dengan ina dlm kul 2.10 gitu.. jalan punya jalan..akhirnya sampai jugak..uiks..ramai nyer org..xkenal sume tu..ntah sapa2 tah..tp yg pastinye..staf je la kt tmpt tu.. ngeh5678..jenguk2 mknn jap..mcm2 ada..yola..bajet punya besar..tiba2 ternampak kengkawan dulu..say hai2 n borak2 jap..pastu rupanya diaorg dh cop tmpt..seb baik..dekat tangga+depan tv+dekat dgn mknn.. tu dia..strategik kan?.. hehe..pastu snap sini sana jap..tp yg ditepek kat sini masa sblm + slps a.. tepat kul 3ptg..aku tgk, sume org dh tgk2 jam.. yela..kertas yg tmpl kt palang tu kata mula jamuan kul 3.. so..toleh kiri kanan..apa yg dr tv dh xtgk dh..duli a YB dlm dewan berucap lg..toleh2 lg..tgk2..skali..a~~..dh ade org bgn amik mknn..apa lg..tiba2 keadaan bertukar dlm sekelip mata..hahhaha..ye la..sume dh serbu kt mknn, amik apa yg suka..xterkecuali aku gak..hahhaha..jalan2 cari makan..mata rasa dh xtgk org dh..nmpk mknn je yg tersusun sepanjang lorong pejalan kaki tu.. tiba2 ada org panggil aku..aik??.. sapa plak ni..adeh..maniskan muka toleh belakang..perhati lama skit sapa yg panggil..mesti diaorg dh nk gelak..sbb aku xjumpa sapa yg panggil..sib baik ko lambai..haish..ingatkan sapa..hahhaa..kawan lama rupanya.. dia pn dtg dr jauh gak..selamat berjumpa kembali..then sambil2 tu ade gak la angguk2 kt org yg aku cam muka diaorg..sambil2 tu ade gak yg tanya...kita mcm kenal kan?..tp di mana ya?.. hehe..mmg aku pernah jumpa pun..cam muka je..klu suh sebut apa nama..maaf la yer..hehe..mmg aku seorang pelajar..tapi itu hal 4 tahun dulu..tapi yg lawaknyer..ade gk org kata..eh..student xleh dtg sini..sini utk staf je.. aku wat tatau je..haahhaha...kul 4 ramai kawan2 dr poli lain dh beransur pulang.. dan kami2 pun beransur balik sarang gak..so..proses menapau bermula..apa yang teringin makan tapi xkesampaian, dengan cepatnyer masukkan dalam pinggan..hik4..mcm la xpernah mkn .. ala..mcm xbiasa plak..hahhaha..so..just the story of the day..

No comments:

Post a Comment