Monday, October 26, 2009

hurm..

hai yai yai...wats up dude??..
lama tol aku x online..
apsal?..
tenet kt poli ni a..
lepas 2 minggu di serbis..
tup2 sume web chat xleh nk bukak..
tenet plak awal2 pagi je ade..
lepas kul 10 pagi gitu..dh xleh nk bukak!!
apa cite nih???
apa yg diserbisnyer???
adeh..
mungkin dia letak kuota kot..
hanya bhgn2 tertentu yg blh bukak..haih...
k a..
apa2 pun..
kehidupan perlu diteruskan..
sabtu - hausmet sorg tu dh pindah,
ahad - kenduri kawen kelasmet aku dulu..aku xp sbb xde org bawak..
- ade majlis ceramah kot, kt tmpt parking motor pljr, aku dgr dr uma sewa je..hahaha..nk je g tgk2, tp malas yg amat ...
- faiz dpt baby boy ...tahniah...
isnin (arini) - faiz sms minta no. giha
- aku gtau k.nida faiz cuti
- k.nida tanya apsal smlm xdtg majlis ceramah??..huhu..aku mana la tau wajib datang..aku ingat utk student je ma..kan?kan?..
- nampak nama aku naik utk trip g lawatan rabu ni ke poli merlimau je...hahaha...xsabar aku nk g jejalan..yela..selama ni duk terperuk kt opis n uma sewa je..haih..

No comments:

Post a Comment