Saturday, July 18, 2009

huwa..trip off

huk..huk..huk..seday...kenapa??..sbb trip off..aku bli tiket pergi balik dah..harga tiket RM100..selain tu, aku dh siap packing2 sume bende alah yg wajib dibawa...hurm..kene unpack balik la nampaknyer...hurm..tiket malam ni tau..lepas isyak kul9.30 malam..tiket balik 30julai..hurm..xde rezeki nk p..huwa...
bila algi klu nk p induksi pun??..paling awal tahun depan bulan3..hurm..aku br tau kul 12 tadi..k.wid yg kasi tau..pastu aku tepon k.nida, k.nida suh tanya seri, k.nurul pn sms gk..pastu tanya seri, seri kata mmg batal..kene kuarentin seminggu..kenapa??..H1N1 punyer pasal a..
walaupun cikgu2nyer sihat2 jer..tp xleh ke luar negeri..huwa...hurm..rugi jer..peluang terbuka dah, tp xleh p..xpola..
kita kene redha..manusia merancang, Allah yang menentukan...ye x??.. kali ni xjd p, p la lain kali, cuma xtau bila jer..hurm..
sebab pelajar yg kene H1N1, satu poli kene kuarentin..brapa ramai??..ntah la..aku xambil tahu..pastu staf lg sorg pn ade sms kata suh gtau sume staf n pljr, poli tutup sminggu...27 baru back on track..
aku tepon kawan aku kt kedah tu..klu aku p gak blh x?..tp tiket xde kt aku ma..xpola..sume org kene trima hakikat..yg kini anda yang di melaka ini kene kuarentin..hahahah..

No comments:

Post a Comment